Timer | |||
De Hoofdpersoon | De Arena (De plaats) |
Het Conflict (het probleem) |
De Helper(s) |
--
|
--
|
--
|
--
|
Spelregels: | |||
1. Klik één keer op "Nieuw verhaal.." voor de ingrediënten van jouw verhaal, de timer begint dan ook te lopen. 2. Bedenk al vertellend jouw oplossing voor het verhaal. 3. Om het spel niet te lang te laten duren is er een maximum van 5 minuten spreektijd per persoon. 4. Gebruik geen vloekwoorden en grof en onnodig geweld in je verhaal. |
|||
Tips: | |||
1. Hoe gaat de hoofdpersoon het probleem dat hij heeft oplossen? |
|||
Extra: | |||
Maak aantekeningen nadat je je verhaal hebt verzonnen. Nadat je deze oefening met je groepje hebt gedaan kun je je verhaal opschrijven. Je mag je verhaal dan gerust verbeteren of uitbreiden. Maak er wat moois van! |
|||
Veel plezier! | |||
Gemaakt door: De Toonwerkplaats, multimedia kunstonderwijs |